mandag den 21. november 2011

Lidt nyt julepynt

Jeg har idag fået pyntet en lille smule op til jul inde på mit værelse. Jeg er specielt glad for de lysende julekugler, synes de er så hyggelige!! (de kostede kun 45 kr. i jysk)


Det er lidt svært at se hvordan de ser ud, især pga. blitzen lyser det hele op. 
Men selve kuglen er gennemsigtig og så er der et glimmer mønster på, 
så når kæden er tændt kommer mønstret op på væggen, SÅ fint!

 Mine julecupcakes, som jeg har købt i rema for 15 kr. pr. stk.

 Også købt i Rema til 20 kr. pr. stk
.
Købt i Fakta til 15 kr. pr. stk.

Der er nok ikke så meget jul over disse, men fine er de da!
Et lille loppefund, købt i frelsens hær :-)

1 kommentar:

  1. Fed blog!! :)

    Kig gerne forbi min, og gør dig til fast læser hvis du har lyst, kram!

    Camillajb.blogspot.com

    SvarSlet