tirsdag den 29. november 2011

GIVE AWAY

Indholdet af gaven får i ikke at vide, 
men jeg kan afsløre at den er fra matas og at den er ret go' ;-)

Så piger!!! Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave en lille jule give away, som bliver udtrukket den 24. december. Jeg har i lang tid tænkt over at lave den her give away, fordi jeg utrolig gerne vil have flere faste læsere. Jeg har for nyligt opdaget den her store blog verden, og jeg nyder virkelig hver dag at læse jeres blogge, så jeg håber da også at i vil tage godt imod min, selv om den ikke er så gammel. Det eneste du skal gøre for at deltage i min give away er at blive fast læser af min blog, også vil jeg trække lod blandt alle mine faste læsere :-) Hvis du vil have en større chance for at vinde, så skal du "reklamere" om min give away på din blog (indlæg eller et lille link i siden er din blog) og lige skrive en kommentar om at du har gjort det.
Jeg håber virkelig at den her give away vil give mig lidt flere faste læsere, så jeg også kan blive en del af den her blog verden.

Knus fra Mette

35 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away(:
    Vil meget gerne deltage.
    Og vil gerne deltage med en ekstra chance.
    Har linket ude i siden af min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super, det er jeg rigtig glad for :-)

    SvarSlet
  3. Hjertelig velkommen til blogland da :) Spørg endelig hvis der er noget du har brug for hjælp til, eller er i tvivl om.

    Jeg har linket din giveaway fra min sidebar...

    Mvh. Jeanne

    SvarSlet
  4. Det vil jeg rigtig gerne være med i. Alt fra matas kan bruges :)

    Nu tilbyder Jeanne, at du bare skal spørge løs. Det er du selvfølgelig velkommen til - men jeg vil gerne starte med at stille dig et spørgsmål: Hvordan får du billederne til at skifte som i indslaget nedenunder ?

    SvarSlet
  5. PS. Jeg har også en god Give away kørende, hvis du skulle føle dig fristet :) http://froeskuffen.blogspot.com/2011/11/give-away-med-valgfri-prmie.html

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det super dejligt at i har lyst til at være med :-)
    Jeanne, det kunne nemt tænkes at jeg fik brug for hjælp på et tidspunkt ;-)
    Frøskuffen, tak skal du have :-) Hvis du trykker på billedet, så kommer du automatisk hen til siden jeg har gjort det på.. nemt ik? ;-)

    SvarSlet
  7. Super hyggeligt. :) Jeg har lagt et link hertil i siden af min blog

    Line

    SvarSlet
  8. Jow... det tror jeg. Det må jeg lege med, når der bliver lidt lediggang ;)

    SvarSlet
  9. Spændende, jeg krydser fingre! :-)

    SvarSlet
  10. så har du endnu en fast læser:)

    SvarSlet
  11. Ja, denne verden er skøn at tumle rundt i. Super inspirerende! Så velkommen! Jeg følger gerne og laver link på min side:-) så 2 lodder vil jeg gerne putte i puljen.

    SvarSlet
  12. Jeg er også fast læser her nu :)

    SvarSlet
  13. Jeg er også fast læser nu og deltager meget gerne. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Uuuh - Jeg er blevet fast læser og vil meget gerne deltage med et ekstra lod for reklame. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  15. Hvor er det fantastisk at i har lyst til at være med :-)

    SvarSlet
  16. Hej!
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din hemmelige giveaway, og har også linket fra min blog: http://mettesscrapbook.blogspot.com/p/give-aways_14.html

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Hej. Jeg vil gerne deltage. (-:

    sidsel1999@live.dk

    SvarSlet
  18. Sikke en skøn blog du har & fin give-away.
    Jeg vil gerne deltage.
    Er fast læser & linke til din Give-Away her: http://www.imriley.org/?page_id=205

    XoXo Rikke
    ImRiley.org
    Rikkeh88@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg er da også lige med :) Fast læser + reklame i min sidebar! Webmor.dk

    Belinda (@) epx.dk

    SvarSlet
  20. Det må jo blive 2 lodder så :) Jeg linker til dig, skriver kommentar, og bliver fast læser nu.

    SvarSlet
  21. Ih, hvilken kvinde kan ikke bruge en gave fra Matas.

    Jeg har desværre ingen blog at linke til, men håber jeg er heldig alligevel. 1 lod, tak:)

    SvarSlet
  22. Jeg tager 1 lod :)

    Lærke B.
    laerke-jubii@hotmail.com

    SvarSlet
  23. hvor er det en fin blog du har :)
    jeg er blevet fast læser!

    jeg er også lige startet her inde, så ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi mig også.

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Er blevet fast læser, og har linket til dette indlæg + billede i bunden af min blog .

    Har selv pt 2 give aways igang, kig gerne forbi!

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Fed blog du har :)

    Jeg er blevet fast læser af bloggen og vil gerne deltage :)

    -Simone
    simoneslilleunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Uhh en surprise give away - håber jeg vinder :)

    Karen

    SvarSlet
  27. Blevet fast læser og har linket ude i venstre side på min blog - www.mysecretplaceinlife.blogspot.com

    Carina S.
    cstubkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg er med:-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med - har lige fundet vej til dig :)
    Jeg er nu fast læser og linker her:http://frbrinch.blogspot.com/p/kontakt.html
    Klem og god jul fra
    mette b

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne være med :)
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Superfin give-away.
    Delt på min blog.

    Kontakt mig på mail, hvis jeg er den heldige :)

    mayakirkegaard@yahoo.dk

    SvarSlet